Αυτή τη στιγμή στην οθόνη μου παίζει για τέταρτη φορά η Μελατονίνη. Μια ταινία του Νίκου Πάστρα με την Ναταλία Swift και τον Θοδωρή Νάστο.
Η ώρα είναι σχεδόν τρεις το πρωί και δεν μπορώ να σας πω με σιγουριά, αν αυτό που με τράβηξε περισσότερο ήταν ο έρωτας, η ανάγκη μου να επιστρέψουμε στις μέρες που χορεύαμε και μεθούσαμε με μάτια κλειστά (και σε απόσταση πολύ μικρότερη των δύο μέτρων), τα μπλε και μοβ χρώματα που μας έλουζαν ή οι διαταραχές ύπνου; Προσωπικά, δεν είμαι σίγουρα ναρκοληπτική. Όμως κάπου μέσα μου, ίσως υπάρχει ένας φόβος, πως αν κοιμηθώ απόψε, χωρίς αυτά τα μπλε φώτα να με χτυπούν για εκατοστή φορά, απ΄ την οθόνη του υπολογιστή, ο κόσμος μου θα καταρρεύσει. Η Μελατονίνη κυλάει μέσα από βλέμματα, αγγίγματα και μέτριες συγχορδίες και από το πρώτο χαμόγελο μέχρι και το τελευταίο κλείσιμο των ματιών, σου αφηγείται σε μόλις δώδεκα λεπτά, μια όμορφη ιστορία.
"Antivirus" της Αναστασίας Σίμα
Αθήνα, Ελλάδα 2020. Ημέρες καραντίνας. Η Δάφνη, νεαρή τραγουδίστρια της τζαζ με ξένη καταγωγή, που ζει στην Αθήνα, αποφασίζει να «γκρεμίσει» τον τοίχο που την χωρίζει από τον ενοχλητικό γείτονά της. Δείγμα σύγχρονου ρεαλιστικού σινεμά, που θίγει πολλά θέματα σε ελάχιστα λεπτά. Μεγάλα μονοπλάνα, ντοκιμαντερίστικη φωτογραφία και λιτή σκηνοθεσία συνθέτουν το φιλμ. Η Δάφνη είναι εγκλωβισμένη στο πανέμορφα «μίζερο» διαμέρισμα της και το αναίτιο μίσος δεν την αφήνει να εκφραστεί. Η καταστροφική πανδημία θα επηρεάσει με τον τρόπο της τα πράγματα και ίσως μετά από αυτή τη δοκιμασία το μέλλον να φαίνεται πιο καθαρά, χωρίς χαρτάκια στις πόρτες και χωρίσματα στις εσωτερικές αυλές.
"Bella" της Θέλγιας Πετράκη
Στην πλέον μακρινή Ελλάδα του 1986-1987, λίγο πριν από την πτώση του υπαρκτού σοσιαλισμού, λίγο πριν από το τέλος του Ψυχρού Πολέμου ακολουθούμε την Ανθή. Στα μάτια της (και όχι μόνο) η χώρα αλλάζει, ο κόσμος αλλάζει και, μαζί τους, ο Χρήστος μοιάζει να αλλάζει κι αυτός. Το Bella είναι ένα όνειρο 25 λεπτών. Ένα πανέμορφο όνειρο, με μικρές εφιαλτικές δόσεις. Ο έρωτας απουσιάζει, αλλά τελικά είναι πάντα εκεί. Το ίδιο και τα συναισθήματα, γιατί μερικές στιγμές την αισθανόμαστε πολύ δύσκολη τη ζωή και κουρνιάζουμε σε εμβρυϊκή στάση. Τελικά, το Bella είναι ένα ξεθωριασμένο καρτ ποστάλ που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε...
0 comments